Leasing

Afla aici cum echipamentul tau se plateste singur:

 

Pentru voi, am incheiat o conventie cu GRENKE, liderul de piata in zona de "small-ticket IT". Astfel rata pentru echipamentele achizitionate este de multe ori infima in comparatie cu veniturile atrase.

Sa facem un calcul: Cumparand o statie de reballing oarecare, atragem un venit de 150-350 lei pe un reballing. Sa calculam cu venitul minim posibil, 150 lei. O firma poate efectua intre 1-10 reballing-uri zilnic. Sa calculam varianta minima, adica 1. De aici => venit lunar suplimentar de minim 3150 lei. Cu banii acestia se poate achita un echipament de 100.000 lei, intr-o perioada de 5 ani. Valoarea medie de achizitie a unui echipament in acest moment insa, nu depaseste 15.000 lei.

 

Exemple calculate (desi nu recomandam stabilirea unui pret sub 300 lei pentru un reballing): 

- cu un reballing de 150 lei pe saptamana, iti cumperi un Puhui T890 (4.852 lei) pe care il platesti in 8 luni 

- cu doua reballing-uri a cate 200 lei pe zi, iti cumperi un Zhuomao R6200 IR cu aliniere automata (30.181 lei) pe care il platesti in 6 luni si iti raman si 20.000 lei de cheltuit. 



Procedura simplificata:

Pentru a veni in sprijinul vostru, s-au actualizat criteriile de eligibilitate a clientilor pentru procedura simplificata de analiza:  finantare in 6 ore, fara documente financiare.

- NU solicitam balante si bilanturi, clientii putand apela mult mai usor la solutia de finantare;
- Cererile de finantare trimise vor primi raspuns in maxim 6 ore

Poti aplica pentru analiza simplificata daca indepliniti cumulativ urmatoarele conditii: 

  • doriti sa inchiriati echipamente in valoare maxima de 10.000 Euro + TVA 
  • firma dv. are forma de organizare SRL sau SA si este infiintata inainte de 01.01.20102
  • in anul 2015 ati realizat o cifra de afaceri de cel putin 400.000 RON.

Pentru analiza financiara simplificata actele necesare sunt:

  • Fisa sintetica tip completata (trimisa scanata pe adresa noastra de email)
  • Factura proforma in Euro emisa de bgareballing.ro (selectati euro inainte de a adauga produsele in cos)

 

Procedura Standard:

Acte necesare analiza pentru SRL si SA (se trimit scanate pe adresa noastra de email)

  • Fisa sintetica tip completata
  • Ultimul bilant (inclusiv dovada depunerii) si balanta de verificare pentru luna decembrie
  • Ultima balanta de verificare pe anul precedent (nu mai veche de 2 luni)
  • Factura proforma in Euro emisa de bgareballing.ro (selectati euro inainte de a adauga produsele in cos)

Acte necesare analiza pentru PFA, cabinete, birouri sau societati civile (se trimit scanate pe adresa noastra de email)

  • Fisa sintetica tip completata
  • Declaratia de impozit pe anul fiscal precedent
  • Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni
  • Factura proforma in Euro emisa de bgareballing.ro (selectati euro inainte de a adauga produsele in cos)

 

Avantajele solutiei:

1. Avans 0%

2. Facturi integral deductibile din punct de vedere fiscal

3. Valori de minim 500 Euro + TVA per contract

4. Rate fixe pe toata perioada contractului

5. Documentatie minimala

6. Timp de raspuns - o zi lucratoare

 

 

Avantaje client

In toate interactiunile cu clientii si partenerii, obiectivul principal este de a crea relatii de succes si de durata, care aduc beneficii tuturor celor implicati.

Iata la ce va puteti astepta din partea noastra:

• Eficienta, rapiditate
• Asistenta si Consiliere personala
• Adaptabilitate la nevoile fiecarui client

Inchirierea echipamentelor creste in popularitate. Pentru multe companii, acesta este deja un element central al strategiei lor financiare. Dar ce avantaje poate oferi inchirierea?

Mai jos gasiti doar patru motive bune pentru a alege inchirierea de echipamente:

1. Protejeaza lichiditatile
Inchirierea va protejeaza capitalul firmei si nu va afecteaza bonitatea in relatiile cu bancile. Echipamentele de inalta performanta nu sunt ieftine: costul de cumparare va poate afecta lichiditatea firmei, fiind de multe ori necesar sa apelati la imprumuturi de la banca. Inchirierea este o alternativa care nu va va afecta bonitatea si capacitatea de a va imprumuta. Deoarece echipamentele raman in proprietatea Grenke, va protejati gradul de indatorare, adica raportul capitaluri proprii/active. Deci, veti beneficia de echipamente de inalta performanta, consolidand in acelasi timp soliditatea financiara a companiei.

2. Simplifica procesul de bugetare
Inchirierea de echipamente va ofera avantaje financiare. Daca nu va permiteti momentan sa blocati sume mari prin achizitii directe, mai bine platiti periodic chirie si folositi sumele disponibile pentru investitii in afacerea dumneavoastra. Acest sistem "platesti pe masura ce produci" nu este singurul avantaj. Chiriile sunt constante in Euro pe toata perioada contractului, oferindu-va o baza solida pentru planificarea financiara.

3. Puteti face investitii mai mari si mai devreme in tehnologie noua
Inlocuiti costurile ridicate de achizitie cu chirii reduse. Dezvoltarea afacerii cere de cele mai multe ori cea mai noua tehnologie, ceea ce insemna ca investitia continua in tehnologie este vitala pentru a asigura succesul firmei tale. Chiriile lunare minime va permit sa investiti in echipamente noi de fiecare data cand aveti nevoie de ele, oferindu-va un avantaj competitiv nepretuit.

4. Ofera flexibilitate
Optiunea de schimbare a echipamentelor va asigura ca puteti tine pasul cu viteza ametitoare de schimbare a tehnologiei. Achizitia echipamentelor va afecteaza capitalurile pe termen lung, in timp ce tehnologia continua sa evolueze in acelasi ritm ca afacerea dumneavoastra. De aceea contractul de inchiriere contine optiunea de schimbare a echipamentelor. Si in cazul in care echipamentele inchiriate devin depasite de echipamente mai rapide, mai bune, sau pur si simplu de echipamente mai eficiente din punct de vedere energetic, puteti sa le inlocuiti conform prevederilor din contractul existent, iar in multe cazuri chiar fara cresterea chiriilor. Pe masura ce firma dumneavoastra se dezvolta, valoarea echipamentelor inchiriate poate creste si ea.

Impreuna cu specialistul de finantare poti stabili un buget anual. Daca cheltuielile totale pe care le intentionezi depasesc 25000 Euro, iti putem oferi conditii preferentiale pentru fiecare contract individual incheiat. Asta inseamna ca poti semna contracte individuale de inchiriere pentru o varietate mare de produse ori de cate ori ai nevoie, intr-un interval de 12 luni de la semnarea contractului cadru de inchiriere. Orice achizitie care depaseste 500 Euro poate fi inclusa si va beneficia de conditiile preferentiale stabilite in contractul cadru de inchiriere. Tu esti cel care decide cat si cand cheltuiesti, conform cu nevoile de business, in intervalul contractual stabilit.


Contractul cadru de inchiriere iti permite sa primesti finantare pentru bunuri esentiale in business, echipamente de birou IT, copiatoare, laptop/notebook, calculatoare, imprimante, echipamente de telecomunicatii, echipamente medicale si stomatologice, echipamente industriale sau de securitate si multe altele. Tu esti cel care stabilesti termenii inchirierii fiecarui echipament de care esti interesat si intotdeauna beneficiezi de conditiile preferentiale de inchiriere stabilite prin contractul cadru de inchiriere.

 

 

Documente Utile: